Nädalaülevaade 18.04-24.04

Nädalaülevaated on tagasi 🙂 Loodetavasti 😛 Ühesõnaga olen omadega tagasi reel ja pea kuust pausi hakkan uuesti nädalaülevaateid kajastama ja loodan, et see motiveerib/distsiplineerib mind ennast ja nagu tuleb välja siis minu suureks rõõmuks ka mõnda minu lugejat 🙂

Vahepealsed nädalad ei kajastanud midagi, sest noh liikusin üldiselt vähem ja hoidsin jalga. Viimast teen veel tükk aega ja sellega seoses tõmban plaanist maha Viljandi rattamaratoni osalemise, sest jalg eriti koormust endiselt ei kannata ja hakkab valutama 😦  Olen siin juba omaette mõelnud, et ehk ei osalekski see aasta kuskil? Algselt panin küll mõned võistlused plaani aga no eks vaatame jooksvalt. Kas ja mida ja kunas. 

Aga endiselt olen taastaval režiimil ja tegelen taastusharjutustega, lubatud on ujuda ja madala koormusega rattaga sõita. Diagnoosiks sain parema põlve  distensioon ehk sidemete venitus. Õnneks sidemed katki ei rebenenud aga ega nende venitus nüüd ka just tore pole. Samas olen õnnelik, et venitus on ja ei midagi hullemat. 

Toitumisest rääkides…. Ahh, kui aus olla siis ei taha seda üldse teha 😛 Aga oleme lõpuni ausad ja räägime nii kuidas asi on. Teemast natuke kõrvale kaldudes, siis mulle ei meeldi lugeda neid kaalulangetajaid, kes nädalast nädalasse lubavad tervislikuks hakata ja korralikud olla ja nii nädalast nädalasse ja midagi ei muutu. Nüüd tuleb tõdeda, et pagan olen seal samas augus koos nendega. Seega päästerõngast oleks vaja või midagi. Ei midagi katastroofilist pole lahti aga vahel on nii, et kui annad sõrme siis võetakse terve käsi. Nii, et targem on mitte sõrme anda ja kiustatuste/ahvatluste juures raputata seni pead kuni isu üle läheb. Mina kahjuks ei ole paaril viimasel nädalal nii teinud. Algul läks üks tükike šokolaadi ja siis teine ja siis ampsuke jäätist ja siis teisel õhtul jälle ja kolmandal käisid külalised rummikoogiga ja nii see allakäigu trepp vaikselt pihta hakkas. Lisaks oli vaja katsetada tervislike kooke ja tordikesi ja neid samu rasvakomme, mis paar postitust allpool ilutsevad. Kui need kodus kapis on siis päeva jooksul ikka läheb 3-4 tükki suhu. Kuhu nii jõutakse? Kui oled normaalkaaluline, siis pole hullu aga kui oled teel sinna siis küll on! Nagu sellest veel vähe oleks siis eelmisel nädalal sõin omast peast st ei avanud eriti orgu lehekülge ja tegin õhtuks rohkem, et päeval tegema peaks süüa. Aga kogused olid ilmselt paigast ära, sest tunnike peale söömist oli juba millegi järele isu ja no nii see muu kraam tee suhu leidiski. Ja kohvi piimaga. No nendest ma ka ühes postituses mainisin, et tegin endale stiilis 5 tassi päevas ja heaküll kõike ära ei joonud aga igast pool. Seda on liiga palju…Seega tuleb tunnistada, et endiselt pole ma ise nii pädev, et omal käel kaalu alla saaks, vähemalt nii nagu mina seda tahaksin (kiiresti). Seega Orgu elagu edasi 🙂 Nüüd on siis käsil jälle väiksemat sorti suhkrusõltuvusest võõrutus. Näed see välja nii, et ma tahaks ilgelt kommi süüa aga joon hoopis rohelist teed 🙂 Ja paari päeva pärast kaob enamasti igasugune isu jäätise järele jälle ära. Loodetavasti.

Nii lõpuks jõuan siis nädalaülevaateni ka 🙂

Esmaspäeval pole endos midagi kirjas seega ei teinud midagi.

Teisipäeval tegin lihasharjutusi kodus ja kõhulihaseid jms. Kokku 45 minutit. Pluss rullimine. Ouuuuumaaaigood, kui valus see ikka on. Kärutamas käisin ka 5km

Kolmapäeval tegin kodus tunnike taastusharjutusi ja rullimist ja kõhulihaseid. Kokku 50 minutit. Pluss õhtul käisin jõusaalis 45 minutit. Alguses mõtlesin, et teen rattapeal sooja aga ei suutnud selle laia sadula peal istuda, mis seal oli. Kohutavalt ebamugav, kuidas sellega üldse sõita saab? Ülejäänud trenn oli normaalne ja neljapäeval kõhulihased olid väga väga ai-d 🙂

Neljapäeval kärutasin 7,05 km 1:05h. Seega normaalses tempos kõndi laseb juba täiesti teha.

Reede kärutasin 2,24km 20 minutiga ja edasi kaevasin maad tund aega. Kirja läheb küll liikumisena ainult kõndimine.

Laupäeval tahtsin rattaga sõitma minna aga kaks kompanjoni otsustasid ka tulla. Seega noh trenn see polnud aga jalg vajabki taastuseks rahulikku kerimist. Seega win-win. Minu jalale hea ja lastele korralik liikumine. Lapsed olid über tublid. Kokku sõitsime 11 km 1:05-ga 🙂 Viieste kohta päris hea aeg ju? Tõin nad koju ära ja läksin kerisin ise ka kiiresti ühe väikse ringi peale. Siin oligi koht, et pisitillukese tõusupojakese peal andis jalg juba natukene tunda. Seega olin sunnitud kergema käigu panema ja asi oli jälle lill. Kui mul juba minimaalse pingutuse peale tunda annab siis selle jalaga mägedesse ronima ei lähe ju? Minu ringiaeg tuli 6,9 km ja 18 minutit.

Pühapäeval kaevasin maad, nii, et selg haige 😛 Trenni ei teinud.

Kuidas teie nädalad möödunud on?

 

Päikest,

 

 

2 kommentaari “Nädalaülevaade 18.04-24.04

  1. Eelmine nädal oli siis nii,
    Esmaspäeval bodypump ja bodybalance (esimene kord 2 trenni järjest). Teisipäeval trenni ei jõudnud. Kolmapäeval jalutamas tunnike, tempo selline 5km/h – ehk aeglane. Neljapäeval bodyjam ja bodypump. Reedel jälle sarnane jalutamine nagu kolmapäeval. Laupäeval istusin kokku 5h autoroolis ja vahepealse aja sünnipäeva”lauas”, õnneks väga ei söönud mööda. Pühapäeval poole tunnine käimisring, plaan oli jam’i minna aga ei jõudnud. Nädala peale 4h korralikku trenni ei olegi väga paha tulemus, kuigi alati saab paremini.

    1. kaks trenni järjest on ju väga tubli 🙂 Ja tõesti 4h korralikku trenni on väga hea, pluss jalutamised juurde 🙂 Nii see vorm tuleb 🙂

Lisa kommentaar